Proces reklamacji
top of page

Data wejścia w życie: od 01/01/2024

 

§ 1. Cel i zakres procedury

Niniejsza procedura określa zasady składania, rozpatrywania i rozstrzygania reklamacji dotyczących usług szkoleniowych, w tym kursów, warsztatów, szkoleń stacjonarnych i online (zwanych dalej "Usługami"), świadczonych przez  SORUDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

 

Reklamacje mogą dotyczyć w szczególności:

 

  •  Niezgodności Usługi z ofertą.

  •  Niewłaściwej jakości merytorycznej lub organizacyjnej Usługi.

  •  Zastrzeżeń co do kwalifikacji lub pracy trenera/wykładowcy.

  •  Wszelkich innych uchybień w realizacji Umowy o świadczenie Usług.

 

§ 2. Podmioty uprawnione do składania reklamacji

 

Do złożenia reklamacji uprawniony jest:

  •  Uczestnik Usługi (jeśli sam był stroną umowy).

  •  Pracodawca/podmiot (jeśli zawarł umowę w imieniu Uczestnika).

 

§ 3. Sposób i termin składania reklamacji

 

  • Forma reklamacji: Reklamacja wymaga formy pisemnej (list polecony na adres siedziby firmy) lub elektronicznej (wiadomość e-mail
    z załączonym skanem/zdjęciem podpisanego pisma reklamacyjnego).
     

  •  Adres do reklamacji:
    Adres pocztowy:  UL. MOTELOWA 21, 43-400 CIESZYN
    Adres e-mail: reklamacje@sorudo.pl

     

  •  Elementy reklamacji: W celu sprawnego rozpatrzenia, pismo reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:

  • Dane identyfikacyjne reklamującego (imię i nazwisko/nazwa firmy, adres, numer telefonu, adres e-mail).

  • Datę i nazwę Usługi, której dotyczy reklamacja.

  • Szczegółowy opis zastrzeżeń (opis uchybień).

  • Określenie żądania (np. zwrot części opłaty, ponowne przeprowadzenie szkolenia, inne działania korygujące).

  • Termin: Reklamację należy złożyć niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zakończenia Usługi, której dotyczy. Reklamacje złożone po tym terminie mogą zostać pozostawione bez rozpatrzenia, z zastrzeżeniem praw Uczestnika wynikających z przepisów prawa.
     

§ 4. Rozpatrywanie reklamacji

  •  Potwierdzenie przyjęcia: SORUDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ potwierdzi otrzymanie reklamacji w ciągu 3 dni roboczych od jej otrzymania, przesyłając informację na adres e-mail lub pocztowy wskazany w reklamacji.

  •  Termin rozpatrzenia: Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. W uzasadnionych przypadkach (wymagających np. dodatkowych wyjaśnień od trenera lub osób trzecich), termin ten może zostać przedłużony do 30 dni,
    o czym reklamujący zostanie poinformowany.

  •  Forma odpowiedzi: Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana reklamującemu w formie pisemnej (listem poleconym) lub na wskazany adres e-mail.

  •  Rozstrzygnięcie: Odpowiedź będzie zawierać rozstrzygnięcie reklamacji (uznanie lub odrzucenie) wraz z uzasadnieniem faktycznym
    i prawnym.


 

§ 5. Postanowienia końcowe

  •  W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Uczestnik będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (np. mediacja lub sąd polubowny).

  •  Uczestnik ma prawo zwrócić się do rzecznika konsumentów lub innych organizacji konsumenckich o pomoc w sporze.

  •  Wszelkie spory wynikające z realizacji niniejszej procedury, a niemożliwe do rozwiązania w drodze reklamacji, będą rozstrzygane przez sąd właściwy według przepisów polskiego prawa.

bottom of page