Regulamin Świadczenia Usług Szkoleniowych
top of page

Regulamin Świadczenia Usług Szkoleniowych

1. Postanowienia Ogólne

§ 1.1. Definicje

  1. Regulamin: Niniejszy dokument określający zasady świadczenia Usług przez Usługodawcę.

  2. Usługodawca: SORUDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w  UL. MOTELOWA 21, 43-400 CIESZYN,  NIP: 5482754207, KRS: 0001060168, REGON: 526472246 świadcząca Usługi szkoleniowe.

  3. Klient (Podmiot): Przedsiębiorca (np. spółka, JDG) lub Jednostka Publiczna (np. szpital, szkoła, dom pomocy społecznej, jednostka samorządowa), która zawiera Umowę z Usługodawcą.

  4. Jednostka Publiczna: Podmiot zaliczany do sektora finansów publicznych (np. samorządowe jednostki budżetowe, szkoły, szpitale, instytucje kultury), w tym podmioty zobowiązane do stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP).

  5. Usługa (Szkolenie): Szkolenie w formie stacjonarnej, oferowane przez Usługodawcę.

  6. Umowa: Umowa na zamówienie, której integralną część stanowią niniejszy Regulamin oraz Zgłoszenie Udziału/Zamówienie.

  7. Zgłoszenie Udziału/Zamówienie: Formalne potwierdzenie chęci udziału, które określa wszystkie kluczowe warunki realizacji Usługi,
    tj.: liczbę uczestników, datę realizacji, godzinę rozpoczęcia, przewidywaną długość szkolenia oraz tematykę Szkolenia.

  8. Lista Obecności: Dokument generowany i dostarczany przez Klienta po realizacji Szkolenia.

  9. Deklaracja Bezpieczeństwa: Odrębny dokument lub część Zamówienia, w którym Klient oświadcza o przyjęciu odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników szkolenia.
     

§ 1.2. Przedmiot Regulaminu i Zastosowanie Prawa

  1. Regulamin określa zasady Zgłaszania Udziału, warunki Umowy, zasady płatności, rezygnacji, reklamacji oraz zasady korzystania
    z materiałów szkoleniowych.

  2. Niniejszy Regulamin dotyczy Klientów będących przedsiębiorcami oraz Jednostkami Publicznymi.

  3. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed złożeniem Zgłoszenia Udziału, a jego akceptacja następuje w momencie odesłania do dostawcy podpisanych dokumentów ( umowa na zamówienie, deklaracja bezpieczeństwa, oświadczenie VAT) drogą mailową.

  4. W przypadku, gdy Klientem jest Jednostka Publiczna, do Umowy mogą mieć zastosowanie przepisy Ustawy PZP, o czym Klient jest zobowiązany poinformować Usługodawcę.
     

 

2. Zawarcie Umowy i Udział w Szkoleniu

§ 2.1. Zawarcie Umowy i Warunki Realizacji

  1. Umowa na zamówienie zostaje zawarta w momencie pisemnego (mailowego) potwierdzenia przyjęcia Zgłoszenia Udziału/Zamówienia przez Usługodawcę.

  2. Warunki realizacji Szkolenia są wiążące dla obu stron zgodnie z treścią zaakceptowanego Zgłoszenia Udziału/Zamówienia. Wszelkie zmiany wymagają pisemnej zgody obu stron.
     

§ 2.2. Lista Obecności i Certyfikaty (Obowiązek Klienta)

  1. Obowiązkiem Klienta jest sporządzenie i przekazanie Usługodawcy Listy Obecności po zakończeniu Szkolenia. Lista ta musi być zatwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela Klienta i zawierać kompletne dane uczestników (imiona, nazwiska).

  2. Klient zobowiązuje się do przekazania Listy Obecności Usługodawcy w terminie do 14 dni od daty zakończenia Szkolenia. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność i zgodność danych zawartych w Liście Obecności.

  3. Wystawienie imiennych certyfikatów jest warunkowane otrzymaniem przez Usługodawcę poprawnej Listy Obecności od Klienta.
     

§ 2.3. Deklaracja Bezpieczeństwa i Odpowiedzialność ⚠️

  1. Klient (jako pracodawca/organizator) jest zobowiązany do podpisania Deklaracji Bezpieczeństwa, w której oświadcza, że: a) Przyjmuje pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo, zdrowie i stan psychofizyczny swoich pracowników/uczestników podczas trwania Szkolenia. b) Wszelkie wypadki lub zdarzenia niepożądane, mające miejsce podczas Szkolenia lub w drodze na nie i z niego, zostaną potraktowane przez Klienta jako wypadki w pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy i Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych. c) Klient zobowiązuje się do niewnoszenia jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych lub zadośćuczynienia wobec Usługodawcy z tytułu ewentualnych wypadków lub uszczerbku na zdrowiu uczestników, chyba że roszczenia te wynikają z winy umyślnej Usługodawcy.

  2. Podpisanie Deklaracji Bezpieczeństwa jest warunkiem rozpoczęcia realizacji Usługi przez Usługodawcę.

 


3. Płatności i Rezygnacja

§ 3.1. Płatności

  1. Wysokość opłaty za Usługę jest określona w Zgłoszeniu Udziału/Zamówieniu.

  2. Płatność za Usługę następuje po jej realizacji. Po zakończeniu Szkolenia, Usługodawca wystawi Klientowi fakturę (bez VAT) na ustaloną kwotę.

  3. Wszystkie podane ceny są cenami końcowymi brutto.

  4. Klient zobowiązany jest do uregulowania płatności wynikającej z faktury w terminie 14 dni od daty jej wystawienia, chyba że strony uzgodnią inaczej.

  5. W przypadku opóźnienia w płatności, Usługodawca jest uprawniony do naliczenia odsetek ustawowych za opóźnienie w transakcjach handlowych.
     

§ 3.2. Anulowanie i Zmiana Terminu Szkolenia przez Usługodawcę

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania Szkolenia z ważnych przyczyn.

  2. W przypadku odwołania Szkolenia lub zmiany terminu, Klient ma prawo anulować Zamówienie bez ponoszenia żadnych kosztów.
     

§ 3.3. Rezygnacja Klienta (Koszty Organizacyjne)

  1. Klient może zrezygnować z udziału w Szkoleniu. Oświadczenie o rezygnacji musi zostać złożone w formie pisemnej (mailowej).

  2. Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów rezygnacji na zasadach:

    • Rezygnacja zgłoszona do 30] dni roboczych przed terminem Szkolenia: brak opłaty/kosztów.

    • Rezygnacja zgłoszona w terminie krótszym niż 30 dni przed terminem: Klient zobowiązuje się pokryć 30% ceny Szkolenia tytułem kosztów organizacji.

    • Rezygnacja zgłoszonana mniej niż 7 dni  przed terminem Szkolenia lub nieobecność: Klient zobowiązuje się pokryć 100% ceny Szkolenia.
       

4. Prawa Autorskie i Odpowiedzialność

§ 4.1. Prawa Autorskie

  1. Wszystkie materiały szkoleniowe, treści i multimedia udostępniane w ramach Szkolenia są chronione prawem autorskim i stanowią własność Usługodawcy.

  2. Klient otrzymuje niewyłączną licencję na korzystanie z materiałów szkoleniowych wyłącznie dla wewnętrznych celów swojej organizacji.

  3. Zabronione jest kopiowanie, utrwalanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie (publiczne udostępnianie) materiałów lub ich fragmentów osobom trzecim spoza organizacji Klienta bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy.

§ 4.2. Odpowiedzialność i Rękojmia

  1. Usługodawca zobowiązuje się świadczyć Usługi z należytą starannością.

  2. Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi jest ograniczona do wysokości opłaty uiszczonej przez Klienta za dane Szkolenie.

  3. W relacjach z Jednostkami Publicznymi, w zakresie, w jakim jest to wymagane przez prawo, Usługodawca odpowiada na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego.
     

 

5. Postanowienia Końcowe

§ 5.1. Reklamacje

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą jakości świadczonych Usług.

  2. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej (mailowej) na adres kontaktowy Usługodawcy, nie później niż w terminie 14 dni
    od zakończenia Szkolenia.

  3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Klienta o rozstrzygnięciu.


§ 5.2. Właściwość Sądu

  1. Wszelkie spory wynikające z Umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
     

Data wejścia w życie Regulaminu: [01/01/2024]

bottom of page